Jak postupovat v případě zájmu o opravu?

Je to jednoduché, vyplníte formulář „Objednat opravu“ a zvolíte způsob dopravy do našeho servisního centra viz. níže.

Po přijetí zařízení provedeme diagnostiku zdarma a budeme vás kontaktovat s výsledkem a cenou opravy ke schválení.

Obvykle je oprava provedena do deseti pracovních dnů a následně vám opravené, otestované zařízení odešleme zpět na dobírku.

Na všechny opravy poskytujeme záruku 3 až 24 měsíců, délka závisí na typu opravy.

MOŽNOSTI DORUČENÍ

1. OBJEDNÁNÍ SVOZU

RG COMPUTER SERVICE  zajišťuje svoz zásilek aktuálně prostřednictvím přepravní společnosti PPL

Nejpohodlnější způsob doručení, odpadá tak vypisování adres na balík, podací lístky apod. V případě zájmu zaškrtněte tuto možnost při vyplňování formuláře "OBJEDNAT OPRAVU" a zvolte si datum svozu.

Zařízení zabalte do krabice a to je vše. V určený den Vás bude kontaktovat kurýr přepravní společnosti PPL se kterým se domluvíte na čase předání. Pro balík přijede s předtištěným štítkem pro přepravu a předá Vám potvrzení o převzetí.(Balík může předat kdokoliv, manželka, děti, soused)

Není potřeba být doma a čekat na kurýra, v některých městech svážejí balíky v 10h jinde zase ve 12h. Doporučujeme tedy dělat si co potřebujete, stačí být na telefonu. Když kurýr zavolá tak se sním domluvte na čase předání podle toho jak Vám to bude vyhovovat.

Cena přepravy do servisu a zpět je 2x 120 kč, bude připočtena k ceně opravy při odeslání opraveného zařízení zpět na dobírku.

 

2. OSOBNÍ DORUČENÍ NA PROVOZOVNU

Zařízení můžete dovést osobně na provozovnu v Třinci, kde sídlí RG COMPUTER SERVICE. Jak se k nám dostat najdete na mapě v záložce kontakt.

 

3. DORUČENÍ VLASTNÍ DOPRAVOU

Jak a kým zašlete zařízení k opravě je čistě na Vás. Zařízení sami odešlete např. Českou poštou nebo jiným přepravcem na adresu uvedenou v kontaktech. Před odesláním prosíme také vyplňte formulář "OBJEDNAT OPRAVU" ať máme informace k zařízení.

TOP